Nieuwe bewoners

Let op, dit formulier is voor nieuwe bewoners.
Bewoners die al eens zijn ingelogd kunnen hier hun wachtwoord resetten

Beste eigenaar,

Welkom op de website van de Vereniging van Eigenaren van de Lichttoren! Ons vertrekpunt en onze doelstelling is De Lichttoren op een professionele en prettige manier te onderhouden, beheren en besturen. Deze website is een belangrijk instrument om de informatievoorziening tussen Bestuur en de Eigenaren te organiseren. Achter het beveiligde deel van de site staan vve-gegevens voor de eigenaren, actuele meldingen zoals de nieuwsbrief en de agenda, en kunt u het torentje reserveren voor privégebruik.

Om gebruik te kunnen maken van de site moet u onderstaand formulier invullen. Onderdeel van dit formulier zijn onder andere het uploaden van uw ingevulde gebruikersverklaring en akkoord gaan met het privacy beleid

Meer informatie over de gebruikersverklaring

Daarna krijgt u een gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op de website.

Ook kunt u op onderstaand formulier aangeven of u uitgenodigd wil worden voor een van de  Lichttoren Whatsapp groepen. Lees meer over deze groepen en de gedragsregels.

Mocht u een idee of suggestie hebben over de functionaliteit van deze site dan horen wij dat graag, u kunt deze dan mailen naar webmaster@vvelichttoren.nl

Vriendelijke groet,

Bestuur VvE Loftwonen Lichttoren en VvE Stallingsgarage Lichttoren

Uw wachtwoord voor de website verkrijgen:

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, accepteer het privacy beleid en u ontvangt normaalgesproken binnen 24 uur de gegevens die u nodig hebt om in te loggen

Huurders zijn verplicht een gebruikersverklaring te uploaden.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 6 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png pdf.